Ogólne
- Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przybycie przez Klienta na wizytę (ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie możliwe są tylko do 15 min po umówionej godzinie wizyty – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie i istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły). W przypadku spóźnienia przekraczającego 15 min. nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak możliwości wykonania usługi.
- Spóźnienie Klienta na wizytę przekraczające 30 min, lub nieprzybycie przez Klienta na wizytę, skutkuje odstąpieniem od umowy dotyczącej wykonania usługi przez Klinikę dr Klaudia Wasiak medycyna estetyczna.
- Udostępnienie danych osobowych przez klientów Kliniki dr Klaudia Wasiak medycyna estetyczna odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 r., póz.1781). Klinika nie będzie przekazywała tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.
- Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej mają charakter informacyjny i nie są ofertą handlową. Mogą one ulec zmianie, w tym w zależności od zakresu pracy i ilości zużytych kosmetyków oraz indywidualnych predyspozycji i potrzeb klienta. Promocje i rabaty nie łączą się.
- Cena zabiegu każdorazowo jest ustalana indywidualnie z Klientem, przed rozpoczęciem zabiegu.
- Klient umawiający się na wizytę zobowiązany jest do podania prawdziwego imienia i nazwiska oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku gdy tożsamość lub wiek klienta będzie budził wątpliwości, obsługa Kliniki jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
Rezerwacja wizyty i płatność za zabieg
-
- Przed zamówieniem usługi w Klinice Dr Klaudia Wasiak medycyna estetyczna Klient powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem i zaakceptować jego warunki, natomiast przed rozpoczęciem zabiegu powinien złożyć oświadczenie, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Klinikę.
- Rezerwacja terminu zabiegu może zostać dokonana:
- osobiście w klinice Dr Klaudii Wasiak medycyna estetyczna, mającej swoją siedzibę w Zielonej Górze przy ulicy Łużyckiej 17, w dniach i godzinach pracy placówki,
- telefonicznie pod numerem 451 543 545 w dniach i godzinach pracy placówki,
- poprzez media społecznościowe kliniki Dr Klaudii Wasiak (@dr.klaudiawasiak, @kosmetolog.mutka_karolina).
- Warunkiem dokonania skutecznej rezerwacji terminu jest wpłata przez Klienta zadatku w wysokości 200 zł w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni roboczych przed umówionym terminem zabiegu.
- Rezerwacja wizyty uzyskuje ważność wyłącznie po wpłacie zadatku – w przeciwnym razie rezerwacja zostaje anulowana.
- W przypadku, gdy Klient umawia się na zabieg w terminie do 48h przed dniem jego planowanego wykonania, zadatek winien zostać uiszczony w nieprzekraczalnym terminie do 4 godzin od dokonania rezerwacji terminu zabiegu. W przeciwnym razie rezerwacja zostaje anulowana.
- Zadatek, o którym mowa w pkt. 3 powyżej winien zostać uiszczony przez Klienta w ciągu 24h od momentu umówienia wizyty, na rzecz placówki w wybranej przez niego formie tj.:
- przelewem bankowym na rachunek bankowy o numerze 93 1020 5402 0000 0102 0476 6566
- gotówką bądź kartą płatniczą/kredytową bezpośrednio w siedzibie placówki.
- Zapłata zadatku potwierdzana jest rachunkiem zwykłym (paragon), lub na uprzednio zgłoszone przez Klienta życzenie, fakturą VAT.
- W przypadku dokonywania płatności w formie przelewu na rachunek bankowy placówki ww. paragon/faktura VAT może zostać pobrana w recepcji placówki.
- Końcowa płatność za zabieg podlega uregulowaniu bezpośrednio po jego wykonaniu, w recepcji placówki, gotówką bądź kartą płatniczą/kredytową.
- Kwota płatności zostanie pomniejszona o wypłacony przez Klienta zadatek.
Odwołanie zabiegu / zmiana terminu
-
-
- Odwołania terminu umówionego zabiegu możliwe jest najpóźniej w ciągu 36 godzin od jego planowanego wykonania. W takiej sytuacji uiszczony przez Klienta zadatek zostaje mu zwrócony.
- Klient ma prawo jednorazowego przełożenia terminu umówionego zabiegu, pod warunkiem zgłoszenia tego telefonicznie/sms/osobiście nie później niż 18h przed pierwotnie ustalonym terminem.
- Odstąpienie od umowy z powodu spóźnienia Klienta na wizytę przekraczającego 30 min, lub nieprzybycia na wizytę oznacza, że Klinika może zachować uiszczony przez Klienta zadatek, bez konieczności jego zwrotu.
- Każdy przypadek ewentualnego żądania zwrotu uiszczonego zadatku rozpoznawany jest indywidualnie.
- Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zabiegu w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub znacznie utrudniających wykonanie zabiegu w wyznaczonym terminie. Placówka zobowiązana jest do niezwłocznego poinformowania pacjenta o wystąpieniu ww. okoliczności.
-
Rezerwacja terminu i uiszczenie zadatku jest akceptacją powyższego regulaminu.